fredag 1. oktober 2010

Jeg fant, jeg fant...




Fant dette smykket nedstøvet i smykkeskrinet rett før jeg dro til Spania! Jeg kjøpte det for ca 30 kr på h&m for sånn et halvt år siden og jeg hadde helt glemt det, men jeg fant ut at jeg elsker det! Fargen kommer ikke så godt frem på bildene men jeg elsker fargen også:) Problemet er bare å få det til å ligge fint hele kvelden...

Men over til en annen ting. På denne bloggen er det mye som ikke fungerer. Blant annet at bildene ikke går ann å få større og at det ikke går ann å kommentere. Dette er til død av! Jeg prøver å få fikset det hele tiden, og har til og med fått hjelp av andre bloggere på Blogger. Men det funker rett og slett ikke. Så hvis noen har noen tips om hva som kan ha skjedd er det bare å sende mail (eline-94@hotmail.com)! lHvis dere klarer å overleve, blir jeg veldig glad! Men jeg skal få fikset så fort som bare mulig! I promise

Ha en herlig fredagskveld!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar